tirsdag 11. oktober 2011

Lykkeliten gir stor lykke

 Den som sover, synder ikke.
Endelig lever hun opp til navnet sitt. Hun er en vakker, liten hund, smart og utspekulert. Hun hopper opp i sengen med en gang Christian står opp for å gå på jobb. Hun piper på meg om morgenen i håp om å få ekstra godsaker i maten sin, og lar den stå urørt en stund i tilfelle jeg gir etter. Hun hopper opp på meg hvis jeg sitter og leser ved spisebordet for å få oppmerksomhet eller skraper på meg med labben sin. Hun lager koselyder når hun ligger ekstra godt. Hun er nydelig. Hun gir meg lykke, og hun sprer også lykke for veldig mange andre mennesker, fremmede og kjente. Fine Lykke! 

3 kommentarer:

  1. Å søte vofsen!!
    Tusen takk for gode råd! Det er så utrolig fantastisk å endelig ha sin egen hund. Det er så deilig god stemning i huset nå:)
    Molly sprer glede.

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så utrolig skjønn, ikke rart hun sprer lykke rundt seg. Ønsker deg en utrolrig fin høstdag. Klem monica

    SvarSlett
  3. Vakreste jo! Nydelig! Kunne nusset henne ihjel :)

    Er det en sånn Nova Scotia Duck Tolling Retriever?

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat du legger igjen en liten hilsen. ♥