søndag 12. februar 2012

Fristende brownies

 Jeg liker å kose meg, og hvis jeg i tillegg kan gjøre det ved å bake en kake på min måte er det topp. Christian finner seg i det meste, så lenge det er mulig å ta litt melis på eller is ved siden av er han kjempefornøyd.. En stor takk rettes til han for det.

Brownies
150 gram smør
150 gram mørk kokesjokolade
1 dl sukker (eventuelt sukrin)
1 ts bakepulver
1 ts vaniljesukker
2 dl fullkornsmel
3 egg

Smør og sjokolade smeltes.
Resten av ingrediensene røres inn.
Stekes i en liten form på 175 grader i 15-20 min.
Bollen slikkes. Mmm..

Nytes varm, kald og gjerne også etter en natt i kjølskapet!

1 kommentar:

  1. Såg utrolig god ut, gutta mine elske brownies så vi teste gjerna ut den oppskriften:-)
    Ha ein finfin dag:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat du legger igjen en liten hilsen. ♥