lørdag 31. mars 2012

Påskeris og påsketur

 Jeg liker ikke gult, i hvert fall ikke hjemme hos meg selv. Derfor er påskeriset mitt dekorert med hvite fjær. Bladene på greinene har sprunget ut mer og mer de siste dagene, og i dag skinner solen igjen i Bergen. Det gir glede. 

Ellers er bagene nesten pakket ferdig. Rundstykkedeig står til heving, og Christian har tatt Lykke på en løpetur. Vi gjør forberedelser til togtur om ca tre timer. Påskeferie skal tilbringes på Østlandet, og vi skal til Lillehammer for god, gammeldags hyttepåske. 
Snø, skitur, appelsiner, kvikklunsj og familie venter.
Vi gleder oss.

2 kommentarer:

  1. Så fint bilde!
    Det trenger ikke være gult for å skape påskestemning! ;)

    Kos dere så mye med hyttepåske på Østlandet!

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde og et innlegg jeg kjenner meg igjen i. Vi er nok like der, jeg liker heller ikke gult - og jeg har også et ris med hvite fjær ;) hehe...Så herlig! Og så skjønt at du har sånn en påskeferie som står for døren, da! :)Jeg kjente et sug i magen, selvom jeg ikke lenger er verdens mest gla i snø og ski..men nå savnet jeg det litt faktisk!! :) Jeg håper du får en skjønn, skjønn påske med dine kjære. Og igjen, takk for at du er sånn en oppmuntrende jente. Du aner ikke hvor mye glede du sprer og hvor mye det betyr det du skriver til meg. Takk :)) God påske, søte deg. Ta noen bilder fra hyttepåsken, da ;) klem

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat du legger igjen en liten hilsen. ♥