onsdag 17. oktober 2012

Vinnerlykke

En ny pute i sofaen.
En superfin pute fra Tom Haga
Vinnerlykken var på min side på Interiør og boligmessen i september.
Jeg har kjøpt mange lodd i mitt liv, og mange konkurranser har jeg deltatt i, men jeg har aldri vunnet.
Jeg svever fremdeles på skyer både av den flotte puten, og det faktum at jeg vant.
 Her er leiligheten nyvasket og gullende ren. Vi venter storinnrykk fra Østlandet. En finfin bestevenninne med kjæreste og en liten prinsesse er på vei. Jeg gleder meg. 
 En rundstykkedeig står til heving. Solen skinner i Bergen. En eplekake er bakt. 
Straks skal en god suppe lages. Vi skal kose oss i tre hele dager.
Vidunderlig glede.

3 kommentarer:

  1. oi den puta var rå tøff :)
    heldige deg, men så passa den godt inn i sofakroken din og .)

    henriette

    SvarSlett
  2. Så heldig du var som vant! Knall-lekker pute, som passet perfekt der hos deg :)
    Også høres det ut som du har en god dag,og gode dager i vente - solen skinner tilogmed der hos deg. Så herlig :)
    Jeg ønsker deg fine dager sammen med venner :) mange klemmer din vei :)

    SvarSlett
  3. Stilig pute! Er det den som skal se ut som stein/betong?
    Kos deg masse med besøk!
    Klem fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat du legger igjen en liten hilsen. ♥