søndag 4. november 2012

Akkurat nå liker jeg:

Skrivebord og leseplass
- at det er novemberkaldt.
- at det er luetid, og at luen jeg har arvet etter farmor kan brukes.
- at lørdager er jobbfri, men studietid, med sjokolade. 
- boken Shantaram.
- ulljulepynt fra Kid.
- at det er hvite tulipaner i butikken.
- mørke kvelder med telys i vinduene.
- at Homeland er kjærestetid.
- at juleblader er kjøpt inn. Jeg klarte å vente til november.
- sviskeyoghurt.
- varme havre og epleboller med melis på - oppskrift her.
- det hvite saueskinnet på stolen på arbeidsplassen min.
- at lillesøster er mye bedre av ME, og snart kommer på Bergensbesøk.
- fine venninner som var her på ost og vin lørdagkveld.
- at jeg denne uken lærte å aldri mer passe småsyke barn når det er fare for å få omgangssyke.
- herlig inspirasjon om interiør og gleder fra fine blogger med like fine bloggdamer bak.

5 kommentarer:

  1. Her var det mye å glede seg over, finingen! :) Jeg gleder meg med deg - særlig over søsteren din som er bedre av ME (det vet jeg dessverre litt om - og det er knalltøft!)! Også smilte jeg litt over det du har lært om syke småbarn...hehe...det er så sant,sånn er det!! Også har du kjøpt inn juleblader? åh, så kos...det gleeeder jeg meg også til - men jeg, i motsetning til deg, klarer ikke vente.
    Her er Downton Abbey kjærstetid - men i dag var det bare dramatisk, lite romantisk...sukk...men uansett, nå er det leggetid her. Jeg ønsker deg en nydelig ny uke. Kos deg - og så herlig at du har denne fine listen å se på, om det skulle være en grå dag innimellom...GOD klem

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for den koselige kommentaren. :) Heldigvis blir de glade når jeg og storesøsteren kommer hjem ja. hehe ;-D
    For et fint innlegg og bilde. Legger deg til i lista mi.

    Vi blogges!

    Lise

    SvarSlett
  3. Liker mye av det samme vi!!
    Og det med omgangsyken vet jeg alt om,hihi!! ;-)
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg,kjekt å oppdage nye blogger,og så er vi jo i fra samme sted (nesten).Legger meg til som følger jeg!!
    Fin dag til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  4. Så fin liste! Mange ting å glede seg over, og veldig fint å lese at søsteren din er bedre!
    Veldig koselig med fine kommentarer hos meg også! :) Jeg synes det var veldig kult at du kjente meg igjen på neglelakken hihi :)
    Jeg gleder meg over at det begynner å nærme seg førjulstid, og jeg har allerede lest litt i Kamille Jul :) Har en del hobbyprosjekter på planen, så satser på at jeg får satt meg ned og gjort litt! Har en tendens til å ende opp foran PCen eller TVen litt for ofte..hihi :)

    Håper du har en flott dag (selv om jeg så at det skulle hølje ned i Bergen..)!

    Klemmer!

    SvarSlett
  5. Det var en fin liste :) Jeg vil også lage en slik - vi har også kjærestetid med Homeland (og Dexter). God tur hjem og i dåp i helgen!

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat du legger igjen en liten hilsen. ♥