tirsdag 28. mai 2013

En fin avslutning


Masteroppgaven er noenlunde ferdig.
Jeg har tid til å gjøre andre ting enn å skrive. 
Denne lille uken er verdt alle de lange dagene jeg har brukt på oppgaven.
 Lykke og jeg storkoser oss denne siste uken i Bergen.

Brød fra Bondens marked.
Redusering av bladbunkene mine.
Det er visst ikke realisitisk å frakte flere kilo blader over fjellet. 
Laks og couscoussalat. Det var så godt at jeg måtte ha det igjen dagen etter.
En siste kveldsmat i leiligheten med fine venninner, nybakt brød og gulrotkake.
Søndag med verdens skjønneste 2,5 åring og hans finfine mamma.
Marengs, is, bær, solskinn, fargeglede, rusletur, kongledyr, og Albert Åberg.
Tid til å avslutte serier som har ligget på vent i flere måneder.
Turer til Fløyen i strålende solskinn med en glad Lykke.
Pakking, mer pakking, og flere stunder med fine mennesker venter.
Takknemlighet. Glede. Hverdagslykke. Bergenslykke.

En fin avslutning på mange år i Norges fineste by.
Bergen

5 kommentarer:

  1. Nyt siste uken din i herlige Bergen! Og masse lykke til med en ny epoke! :)

    Klem Anne

    SvarSlett
  2. Det hørtes ut som en utrolig deilig uke! Nyt den siste uka di, og gled deg til alt det spennende du har foran deg!
    Det er så fint men selvsagt også litt vemodig, med alle disse epokene vi legger bak oss i løpet av livet! :)
    Her er det litt rydding og ordning på gang, men også masse kos og avslapning! Uka med jobb alene hjemme er alltid grei, men ingenting er som å ha de små hjemme sammen med meg! Det er da livet er komplett! <3
    Nyyyyt!!!!!!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  3. Kjære gode Katrine....det er for lenge siden jeg har vært innom deg, men livet har vært litt på pause her hos oss...og jeg har ikke vært en blogger i det hele tatt. Men nå er jeg innom for å si hei, sende en klem og forhåpentlig oppdatere meg litt på hvordan du har det - og det fikk jeg! Så godt som ferdig med mastern er topp :)) Gratulerer med det! og tenk - er det ikke rart når en slik oppgave blir levert, da blir det nesten et "tomrom" - men tro meg, et GODT tomrom ;) Bare gled deg. Og det er ser det ut som du gjør - med alt du gleder deg over og små-tuster med :) Blir spennende å flytte, pusse opp og gjøre alt til sitt - på en ny plass. Tøft gjort, men jeg er overbevist om at det blir bra - det er jo gjennomtenkt :)
    Så håper jeg denne lørdagen så langt har gitt deg glede og at resten av helgen blir fin. En god klem din vei - med mange gode tanker. klem klem

    SvarSlett
  4. Så mange fine øyeblikk, det e sånne øyeblikk ein huske best:)
    Lykke te med siste rest av masteroppgaven:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med vel overstått oppgave! :)
    nå er du vel kanskje dratt avgårde.. gleder meg å følge fortsettelsen :)

    Klem fra meg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat du legger igjen en liten hilsen. ♥